• Altijd veilig betalen
  • Gratis bezorgd in Nederland
  • Voor 17:30 besteld = Morgen in huis

Algemene vragen

Bestellen en bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Met de knop In winkelwagen, voeg je een product toe. Wanneer je een product wilt verwijderen, klik je op het kruisje naast de prijs. 

Met de knop 'Ga verder met winkelen' ga je terug naar de winkel.

Klaar met winkelen? Klik op ‘ga door naar afrekenen’.

Wanneer je een account hebt, log je in. Is dit je eerste aankoop bij Freshlabelz, vul dan je gegevens in en selecteer een bezorgmethode. Je kunt kiezen voor:

  • Selectvracht
  • Ophalen bij een DHL service punt
  • DHL niet bij de buren

Vervolgens kies je een betaalmethode. Je kunt kiezen voor:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Achteraf betalen via Buckaroo

Na het afronden van de betaling, ontvang je een bevestiging van de bestelling. Heb je ervoor gekozen om achteraf te betalen, dan ontvang je per email een uitnodiging om te betalen.

Wat zijn de verzendkosten?

Er zijn geen verzendkosten. Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:30 zijn gedaan, worden dezelfde dag verzonden. Verzendingen binnen Nederland worden de volgende dag bezorgd. Voor het buitenland geldt een levertijd van 2-7 werkdagen.

Hoe weet ik wat de verzendstatus van mijn bestelling is?

Als je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze volgen door in te loggen op je account. Tevens ontvang je in de avond een email met de Track & Trace code van het pakket.

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een DHL servicepunt?

Ja, dat kan. Tijdens het afronden van de bestelling vul je je gegevens in en klik je het vinkje uit bij “Verzend naar dit adres”. Vervolgens vul je de postcode van je eigen huis in. Bij de stap “VERZENDING” verschijnt nu de mogelijkheid “Ophalen bij DHL servicepunt”. Wanneer je hier op klikt, verschijnt een kaart waarop je kunt kan aangeven bij welk punt de bestelling afgeleverd moet worden.

Andere vraag over bestellen en bezorgen?

Heb je een andere vraag over bestellen en bezorgen, neem dan contact op met de klantenservice via:

klantenservice@freshlabelz.nl of via 020-6406400 (op werkdagen van 9:00 - 17:30 uur)

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik mijn betaling voldoen?

iDEAL

Betalen via iDEAL gaat op dezelfde vertrouwde manier als je gewend bent met internetbankieren bij je eigen bank.

Met de volgende banken kun je betalen via iDEAL:

  • ING
  • ABN AMRO
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • ASN Bank
  • Friesland Bank
  • RegioBank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot Bankiers
  • Knab Bank.

Kosten:

Wij berekenen geen kosten voor het betalen via iDEAL.

PayPal

Betalen via PayPal is veilig, snel en biedt je extra zekerheid vanwege de aankoopbescherming voor online winkelen. PayPal is in 190 landen beschikbaar en biedt, in samenwerking met Buckaroo, de mogelijkheid om met 18 verschillende valuta te betalen.

Kosten:

Wij berekenen geen extra kosten voor het betalen via PayPal.

Achteraf betalen

Wil je liever eerst de bestelling ontvangen voor je deze betaalt? Kies dan voor de optie ‘achteraf betalen’. Het voordeel hiervan is dat je de bestelling eerst ontvangt en pas na 14 dagen hoeft te betalen. Je wordt per email uitgenodigd om te betalen.

Kosten:

Er wordt €2,50 per bestelling in rekening gebracht

Acceptatie

Accepteert Buckaroo de aanvraag niet, controleer dan eerst of alle ingevoerde gegevens kloppen. Kloppen alle gegevens en wordt de aanvraag nog steeds niet geaccepteerd? Kies dan voor een andere betaalmethode. Als je meer informatie wilt over de acceptatie, neem dan contact op met Buckaroo via: 030-7115000 of info@buckaroo.nl

Andere vragen over betaalmogelijkheden?

Heb je een andere vraag over betaalmogelijkheden, neem dan contact op met de klantenservice via:

klantenservice@freshlabelz.nl of via 020-6406400 (op werkdagen van 9:00 - 17:30 uur)

Ruilen en retourneren

Kan ik een artikel ruilen?

Uiteraard kunnen alle artikelen geruild worden. Dit geldt ook voor artikelen uit de uitverkoop. De artikelen moeten zich in ongebruikte en originele staat bevinden met alle labels eraan. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling jouw ruiling aan, door een email te sturen naar retour@freshlabelz.nl. Vermeld hierbij het ordernummer en de eventuele reden. Je ontvangt hierop een automatisch bericht met de instructies voor het ruilen. Bij een ruiling wordt het nieuwe artikel (indien op voorraad) binnen 5 werkdagen opgestuurd. Eventuele prijsverschillen worden verrekend.

Kan ik een artikel retourneren?

Uiteraard kunnen alle artikelen geretourneerd worden. Dit geldt ook voor artikelen uit de uitverkoop. De artikelen moeten zich in ongebruikte en originele staat bevinden met alle labels eraan. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling jouw retour aan, door een email te sturen naar retour@freshlabelz.nl. Vermeld hierbij het ordernummer en de eventuele reden. Je ontvangt hierop een automatisch bericht met de instructies voor het retourneren. Bij een retour ontvang je het bedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan wordt het bedrag in mindering gebracht of geannuleerd.

Ik heb mijn bestelling als retour aangemeld, maar ik hoor niets van jullie. Hoe kan dit?

Dit kan komen doordat de automatische email in je spambox terecht is gekomen.

Binnen hoeveel dagen kan ik producten retourneren of ruilen?

Binnen 14 dagen kun je producten retourneren of ruilen.

Binnen hoeveel dagen wordt mijn retour terugbetaald?

Zodra de retour bij ons binnen is, ontvang je een bevestiging hiervan. Het bedrag dat op deze bevestiging staat, wordt binnen 10 werkdagen terugbetaald.

Kunnen jullie het bedrag terugstorten op een andere rekening?

Nee, dit is niet mogelijk. De terug storting vindt plaats naar de rekening waarmee is betaald. In verband met fraude kunnen wij niet terugstorten op een andere rekening.

Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?

Als je een artikel wilt ruilen of retourneren, dien je deze zelf voldoende te frankeren en terug te sturen.

Garantie en klachten

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?

Heb je een artikel ontvangen dat beschadigd is, neem dan contact op met de klantenservice via       klantenservice@freshlabelz.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, het artikelnummer en de klacht. Wij stellen het op prijs als je een foto van de beschadiging meestuurt. De klantenservice legt je uit wat de verdere procedure zal zijn.

Ik heb een klacht over een gedragen artikel.  Wat nu?

Heb je een klacht over een gedragen artikel die is ontstaan door een productiefout? Stuur dan een mail naar klantenservice@freshlabelz.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, het artikelnummer en de klacht. Wij stellen het op prijs als je een foto van de beschadiging meestuurt. De klantenservice legt je uit wat de verdere procedure zal zijn.

Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op via:

klantenservice@freshlabelz.nl of via 020-6406400 (op werkdagen van 9:00 - 17:30 uur)